dinsdag 11 februari 2014

Wedstrijdseizoen 2014 gestart!

Afgelopen zaterdag was de eerste jeugd boulder in Boulderhal Sterk, voor mij de eerste wedstrijd dit seizoen en een goed meetpunt om te kijken hoe ik er nu voorsta.


Afgelopen tijd had ik vooral op routes getraind. Eerst inhoud opbouwen en wat later kracht. Dit viel te merken. Ik voelde mij supersterk in de boulders, kracht was niet het probleem. Van de 10 boulders wist ik er uiteindelijk 7 te toppen, waarvan 6 in de eerste poging. In 1 boulder liep ik vast door een lengtepas en in de 2 overige boulders wist ik telkens net niet genoeg wilskracht op te brengen om ze te toppen. Een goed punt om aan te werken!

Vandaar dat ik heb besloten om ook aan I love problems en 100% boulderen mee te doen: genoeg harde boulders om ervoor te zorgen dat ik bij moeilijke passen wel nét even dat beetje extra kan geven om die boulders te toppen.

Verder is het nu de laatste week dat je op mij kan stemmen voor de bergsportawards, doe dat dus snel via www.bergsportawards.nl . Alvast bedankt! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten